Nov 28, 2019

Wuja pinkish





Wuja Pinkish merupakan jajan kecantikan yang mengandungi sumber kolagen terbaik untuk menggantikan kolagen yang hilang dalam badan terutamanya apabila semakin berusia. Gabungan sumber-sumber penting dalam satu formulasi menjadikan kulit semakin tegang, cerah, gebu, lembap, bersinar dan rangsangan pertumbuhan sel-sel kulit baru yang lebih sihat.
.

Kolagen, antioksidan dan pelbagai vitamin dari sumber organik seperti tumbuhan dan ikan merah di dalam Wuja Pinkish meningkatkan kolagen untuk wanita berusia (25 tahun ke atas), wanita mengandung, golongan lelaki, wanita yang sedang menghadapi transisi menopaus dan sudah menopaus yang mengalami gejala kekenduran kulit, jeragat, kulit kering, tona kulit yang tidak sekata dan kusam. .





Semasa bayi, kandungan kolagen dalam badan sangat tinggi, sebab itulah kulit bayi lebih cantik dan halus.

Tetapi apabila berumur 25 tahun ke atas, kolagen sudah mulai  menurun dan badan kita mengalami kekurangan kolagen. Apabila kolagen berkurangan, tiada apa yang menyokong tisu badan, kulit kita pun kendur. .

Satu kemestian bagi wanita untuk amalkan Wuja Pinkish. Bukan mudah nak jaga kecantikan terutama apabila umur semakin meningkat, lepas bersalin, kerap stres dan masalah hormon. Wanita perlu ambil sumber kolagen dan antioksidan untuk atasi masalah jeragat, kulit kendur, kering, kusam, lingkaran hitam bawah mata keguguran rambut.
.

Berbaloi sangat beli semasa YES, amalkan sekurang-kurangnya sehari 2 sachet, pagi dan malam bantu untuk tingkatkan kolagen dan elastin pada kulit. Berseri, kulit lembap dan pinkish sepanjang usia !!
.

Terima kasih sudi kongsikan testimoni dengan kami.

untuk order : klik wasap tepi
.



No comments:

Post a Comment

Kenapa jadi ahli jrm?

 . 🧕🏻Anda pengguna setia produk JRM tetapi belum mendaftar sebagai AHLI JRM? . 🧕🏻 Anda baru nak mencuba produk JRM, tetapi tak tahu nak ...