Nov 27, 2019

Colonis Dmestica



Colonis Dmestica ialah suplemen berfungsi sebagai detoks untuk membantu membersih plug bendalir dalam usus dan perut. Jadi, usus bersih, mudahkan penyerapan nutrisi, melancarkan penghadaman. Semakin mudah untuk kurus.
.
Kombinasi dengan Oil of Javanica sangat membantu memecahkan lemak pada bawah lapisan kulit. Usus kotor, memberikan kesan pada badan dan kulit. Berjerawat, lingkaran hitam bawah mata, cepat penat, kulit kusam dan banyak lagi.
.
Colonis Dmestica juga mengawal hormon leptin supaya kita cepat kenyang.
.
Bagi pengguna yang baru nak mencuba inilah masanya untuk dapatkan dengan harga yang sangat murah. Berbaloi !!
.




Kombinasi yang terbaik untuk perut dan usus yang sihat. Ramai orang menjual produk kurus, tetapi tidak bagus untuk kesihatan dalam jangka masa yang panjang. .

JRM mengeluarkan produk yang berunsurkan kesihatan, suplemen bukan serta merta boleh kurus yang penting COLONIS DMESTICA adalah produk yang membersihkan usus dengan MENYERAP KOTORAN lebih lembut pada usus dan bagus untuk TURUNKAN KOLESTROL.
.
OIL OF JAVANICA membantu PECAHKAN LEMAK dan lendir yang sangat efisyen supaya perut dan usus lebih sihat, berfungsi dengan lebih baik.
.



Mengidam sangat nak kuruskan badan tapi makan supplement yang selamat bahan kandungannya? .

Colonis Dmestica dan Oil of Javanica penyelamat anda. Bukan sahaja berfungsi sebagai detoks, tetapi berikan nutrisi pada badan. Rangsang hormon leptin, selera makan supaya cepat je rasa kenyang. .

Minum 1 scoop selepas makan malam, esok pagi fuhh lancar pembuangan. Yang ada masalah sembelit, sangat berkesan ambil Colonis Dmestica. Tetapi TIDAK membuatkan anda dehydrated ya sebab bahan kandungan yang selamat. .

Kalau tidak mahu perut buncit, menggeleber sapu dengan Oil of Javanica, memang padu kesannya. Bergegar dan boleh cair lemak !!


No comments:

Post a Comment

Kenapa jadi ahli jrm?

 . 🧕🏻Anda pengguna setia produk JRM tetapi belum mendaftar sebagai AHLI JRM? . 🧕🏻 Anda baru nak mencuba produk JRM, tetapi tak tahu nak ...