Nov 25, 2019

FAQ Sutra lamuni : body scrub





Ramai yang tanya soalan sebab teruja dengan produk baru JRM, Sutra Lamuni Body Scrub. Antara soalan yang kami dikongsikan :
.
Soalan : kenapa kita kena skrub badan & muka?
.
Jawapan : skrub badan & muka sangat penting untuk membuang sel kulit mati.
S
28 hari, kulit kita akan tukar dengan sel baru yg sihat, kalau kita x buang sel kulit mati tu, akan bertimbun, jadi sel kulit baru tidak dapat dirangsang. Kulit kita pun berkerak, kusam, berdaki, kering dan berminyak bergantung pada individu. .
Skrub badan dan muka dapat rangsang kolagen serta mudah nak serap pelembap atau serum. Beli produk mahal-mahal kalau banyak sel kulit mati, tidak berkesan juga !!
.
Wajib ambil tahu kalau nak kulit sihat !!
.
Kelebihan Sutra Lamuni Body Scrub kerana formulasi ekstrak herba seperti mutiara dan zaitun sangat berkesan untuk kulit kerana banyak vitamin A, E, C, mineral, komponen antioksidan yang bantu melindungi kulit. .
Partikel scrub dari ekstrak mutiara sangat bagus untuk menyingkirkan sel kulit mati, tanpa keringkan kulit dan menyebabkan liang pori terbuka.
.
Soalan : camne cara guna?

Lihat disini ,bonda tunjukkan.



Ready stock. Jom kita spa. Sini

No comments:

Post a Comment

Kenapa jadi ahli jrm?

 . 🧕🏻Anda pengguna setia produk JRM tetapi belum mendaftar sebagai AHLI JRM? . 🧕🏻 Anda baru nak mencuba produk JRM, tetapi tak tahu nak ...