Nov 28, 2019

Mega Ratu & Kopi Ratu




Ramai wanita diluar sana yang tidak menguruskan diri dengan sebaiknya. Ratu menggambarkan wanita yang kuat yang boleh memimpin, elegan, cantik, menarik dan bijak. Wanita perlu sentiasa kuat, fokus untuk menguruskan diri, keluarga dan kerjaya. .

MEGA RATU berkonsepkan Bio-Identical Hormone (BIH), iaitu ekstrak herba yang menyerupai hormon estrogen dan membantu MERANGSANG keseimbangan HORMAN untuk WANITA. .

Formulasi untuk Mega Ratu lebih mega daripada Royal V. Herba talas kuning ialah herba bersifat anti-kanser dan bantu kecutkan ketumbuhan seperti cyst dan fibroid.
.

KOPI RATU khas untuk wanita dan kopi paling terbaik untuk wanita satu-satunya di Malaysia. Formulasi Kopi Ratu buatkan kita cepat kenyang, badan langsing dan adaptogen di dalamnya buatkan kita kurang stres.
.


Mega Ratu dan Kopi Ratu, keduanya merupakan produk DIVA yang sangat queen menjadi satu kemestian bagi wanita untuk memilikinya terutamanya yang sudah berusia 35 tahun keatasmenuju ke arah transasi menopaus.
.

Persiapan awal haruslah diambil sebagai langkah berjaga-jaga supaya tidak mendapat simptom yang teruk ketika menopaus nanti. Untuk menjaga hormon sebenarnya bermula daripada awal kerana hormon tidak pernah tetap dalam badan manusia. Sentiasa berubah. Sebab itu Mega Ratu dan Kopi Ratu menjadi kegilaan bagi wanita yang pernah mengamalkannya dan mengambil peluang semasa promosi YES, untuk dapatkan lebih banyak stok yang boleh disimpan. JRM mengeluarkan stok ‘panas’ dari kilang bukan produk yang semakin ‘expired’. Sebab itu, PRO dan YES adalah pesta membeli bagi pengguna tetap. .

Kecantikan tidak diukur oleh paras rupa sahaja, kekuatan otak dan bijaksana merupakan aset penting yang wanita perlu ada. Mega Ratu dan Kopi Ratu memenuhi keperluan untuk wanita yang ingin bijak, cantik sepanjang usia, hormon seimbang dan memiliki bentuk badan yang sihat.
.

No comments:

Post a Comment

Kenapa jadi ahli jrm?

 . 🧕🏻Anda pengguna setia produk JRM tetapi belum mendaftar sebagai AHLI JRM? . 🧕🏻 Anda baru nak mencuba produk JRM, tetapi tak tahu nak ...