Nov 15, 2019

Produk jrm : mega ratu


Cara minum :
Satu sudu setiap pagi. Minum air kosong mencukupi keperluan badan sekurang kurang nya 8 gelas.

Yang berdiet ,dah minum mega ratu satu kali saja minuman manis. Air kosong tiada kalori.

MEGA RATU 👸

Hormon tak seimbang punca wanita stress,
kurang tidur, diet tak sihat, diabetes dan masalah tiroid..😵

Kawal kestabilannya dengan MEGA RATU..

Formulasi Mega Ratu merupakan formulasi dan suplemen yang terbaik untuk wanita dengan pelbagai penggunaan herba-herba yang berunsurkan Bio Identical Hormone (BIH), adaptogen dan sangat membantu mengimbangi hormon estrogen dan progesteron terutama wanita yang perimenopause, menopause dan pra menopause.

👑Wanita sangat memerlukan Mega Ratu kerana formulasi Mega Ratu bersesuaian untuk memenuhi hormon wanita yang hilang, membantu seimbangkan hormon, jiwa yang tenang, emosi, perasaan yang terkawal serta kelihatan muda luaran dan dalaman.

👑Mega Ratu adalah kombinasi jus herba-herba eksklusif dan mempunyai segala nutrisi herba yang membantu kestabilan dan keseimbangan hormon wanita.

👑Mega Ratu merupakan produk yang telah ditingkatkan dari segi mutu kualiti formulasi, pemilihan herba yang terbaik daripada formulasi produk Royal V.

👑Antara herba dalam formulasi Mega Ratu ialah kunyit hitam, herba sempit-sempit, akar serapat, mahkota dewa, jarum emas, pinang, buah markisan dan banyak lagi.

Harga : rm100 lihat di sini info megaratu
Order tekan link whatapps

No comments:

Post a Comment

Kenapa jadi ahli jrm?

 . 🧕🏻Anda pengguna setia produk JRM tetapi belum mendaftar sebagai AHLI JRM? . 🧕🏻 Anda baru nak mencuba produk JRM, tetapi tak tahu nak ...