Nov 25, 2019

Royal V ; kesuburan dan mengekalkan stamina

🌸ROYAL V JUS HORMON BERASASKAN HERBA🌸

✔Royal V adalah dari formulasi Persis dara dengan formula tambahan baru. Minuman Kesihatan Dari Jus Manggis Dan Buah Delima Serta Diperkaya Dengan Royal Jelly. Membantu Meningkatkan kekuatan daya tahan melawan penyakit, membantu proses menguruskan badan dgn lebih cepat sangat bagus untuk kesihatan wanita

✔Royal V merupakan formulasi paling terbaik. Ia tidak boleh ditiru oleh mana-mana produk lain dipasaran. 43 kesan yang sgt efektif.. Boleh dirasai hanya dalam satu botol Royal V..!! Ia sesuai untuk wanita yg telah berkahwin @ melahirkan.

✔Royal v mengandungi herba yang sangat banyak dan selamat dimakan oleh penghidap kencing manis dan darah tinggi..
Ia bukan dari gula tebu dan bagi anda yang tidak pernah mengambil suplemen herba mulakan dengan dos rendah iaitu hanya satu sudu kecil sehari (selama 3 hari). Selepas 3 hari baru ikut dos yang disarankan.

✔Masa datang haid teruskan makan Royal V adalah lebih baik kerana ia dapat membersihkan darah yg tersumbat dn membersihkan rahim. Menghilangkan bau darah & Bau kemaluan yg x enak..!!

Info bonda royal v

No comments:

Post a Comment

Kenapa jadi ahli jrm?

 . 🧕🏻Anda pengguna setia produk JRM tetapi belum mendaftar sebagai AHLI JRM? . 🧕🏻 Anda baru nak mencuba produk JRM, tetapi tak tahu nak ...