Nov 28, 2019

Chocolate Fiberlife


Bagi yang nak sihat, LANCARKAN PENGHADAMAN, KEMPISKAN PERUT, ini ialah pakej yang terbaik. .
Chocolate Fiber Life ini sangat kaya dengan sumber inulin, kalsium, serat dan banyak lagi. Ibu mengandung sangat sesuai ambil semasa kehamilan. Kerana apabila mengandung, kita perlukan 2 kali ganda kalsium untuk pertumbesaran janin dan ibu. .

Wanita mengandung, selepas bersalin juga wajib ambil Chocolate Fiber Life dan Oil of Javanica untuk MEMBERIKAN TENAGA, TAMBAH KALSIUM dan paling penting serat tinggi mengelakkan sembelit. Seksanya apabila sembelit !! .

Oil of Javanica selain memanaskan badan, MENGELUARKAN ANGIN tetapi membantu mengeluarkan darah kotor. .
Berbaloi ambil pakej ini. Ramai yang kongsikan testimoni kepada kami. Terima Kasih kami ucapkan.




Chocolate Fiber Life antara produk yang cepat habis apabila masuk stok. .

KENAPA? Kerana formulasinya memberikan kesan yang baik untuk kesihatan. Produk yang tinggi kalsium, paling laris terutama pada bulan puasa, Chocolate Fiber Life bagus untuk tulang, detoks untuk masalah usus, mengelakkan sembelit dan merendahkan kolesterol, tinggi serat dan sesuai dijadikan diet sihat.
.
Kandungan bahannya penuh khasiat seperti bijirin Oat, Oat Beta Glucan, Malt, Kulit Beras Perang, Rhubarb dan Stevia yang juga kaya dengan serat yang baik untuk penghadaman, rangsangan leptin, usus dan mempunyai komponen anti-kanser. .

Pengganti sarapan pagi dan makan malam bagi yang nak diet Sangat mengenyangkan dan membantu memberikan tenaga.
.




No comments:

Post a Comment

Kenapa jadi ahli jrm?

 . 🧕🏻Anda pengguna setia produk JRM tetapi belum mendaftar sebagai AHLI JRM? . 🧕🏻 Anda baru nak mencuba produk JRM, tetapi tak tahu nak ...