Nov 28, 2019

Royal V




KENTUT VAGINA perkara yang paling ditakuti oleh semua wanita. Memalukan jika dalam perhubungan berlaku kentut vagina. Jangan malu jika anda ada masalah kentut vagina. .

Kebiasaannya kentut vagina berlaku disebabkan faktor penuaan, otot rahim dan vagina lemah, berpantang yang tidak betul, batuk berpanjangan, mengangkat muatan berat, sangat disarankan amalkan Royal V kerana formulasi seperti akar serapat, kunyit hitam, morhabshi, manjakani, ubi bidadari putih dan banyak lagi yang bersifat anti-inflamasi, antiseptik, mempunyai manfaat rangsangan sel kulit sihat untuk menegangkan kulit dan otot, komponen penyembuhan luka, melancarkan peredaran darah, mengecutkan rahim dan paling penting seimbangkan hormon.
.

Produk terbaik untuk wanita, produk penjagaan hormon untuk kekal cantik dan nampak muda sepanjang usia secara holistik.



Wanita perlukan Royal V untuk jiwa yang tenang, hormon yang stabil dan kekal aktif serta awet muda. Royal V makanan bertaraf premium yang menggunakan super food untuk kesihatan. Royal V ialah jawapan kepada rahsia muda dan sihat sepanjang usia dengan memastikan hormon dalam badan stabil. .

Formulasinya yang berkonsepkan Bio-Identical Hormone (BIH), bahan alami yang menyerupai fungsi estrogen membantu meningkatkan dan menstabilkan hormon wanita terutamanya wanita yang semakin menghadapi fasa pra-menopaus dan sudah menopaus. .

Royal V, formulasi bahan alami yang membantu melangsingkan tubuh, mengecutkan rahim, membantu untuk penyembuhan luka, mengetatkan otot vagina yang kendur terutamanya selepas bersalin, menguatkan lantai pelvik dan mengembalikan keharmonian rumahtangga.




Apa yang kita boleh bayang waktu kita dah tua nanti?
.
Bentuk badan tidak cantik, otot Miss V kendur, masalah perhubungan disebabkan kekeringan Miss V, hormon tidak stabil dan banyak lagi perkara-perkara yang tidak mahu kita lalui nanti. .

Royal V sangat membantu wanita untuk melambatkan proses penuaan dan gejala menapous yang ditakuti oleh wanita. Menjaga hormon sangat rumit. .

Sebab itu, @bondarozitaibrahim mencipta formulasi dari bahan alami bukan sintetik yang memberi rangsangan dan seimbangkan hormon. Kita mesti cantik dalaman dan luaran sepanjang usia. NAK CANTIK KENA JAGA HORMON ia adalah nadi kehidupan.
.

Oleh kerana sayangkan wanita-wanita diluar sana, pakej YES Royal V 2 botol sangat istimewa. Beli banyak supaya tidak terkejar nanti sebab ROYAL V CEPAT KEHABISAN STOCK.
.

No comments:

Post a Comment

Kenapa jadi ahli jrm?

 . 🧕🏻Anda pengguna setia produk JRM tetapi belum mendaftar sebagai AHLI JRM? . 🧕🏻 Anda baru nak mencuba produk JRM, tetapi tak tahu nak ...