Nov 13, 2019

Produk rumah hutan : minyak jatro phora



🌿MINYAK JATRO PHORA🌿

Sel kanser menyebabkan komplikasi & merosakkan fungsi organ hingga menyebabkan kematian. Antara ketumbuhan yg sering berlaku pada kaum wanita ialah fibroid, kanser payudara & cyst.

Bagi individu yg ada fibroid & cyst..ini adalah cara yg betul utk bantu mengecutkannya..

👉Ambil sikit Minyak Jatro Phora & letak di tapak tangan. Sapukan pada kawasan ketumbuhan sekitar area rahim atas perut & area ari2 dimulai dengan niat. Kemudain gunakan batu sungai utk bertungku. Jika tiada boleh gunakan pek panas. Pastikan suhu batu tak terlalu panas utk elakkan melecur.

Apa fungsi batu sungai..??

👉Batu sungai boleh membantu penyerapan minyak juga pengecutan ketumbuhan tadi. Haba panas dari batu akan diserap oleh badan jauh kedalam lapisan kulit & urat saraf serta mampu membunuh sel2 tak normal.

Bila minyak telah diserap ia bantu perbaiki fungsi saraf dlm sistem limpatik. Sistem ini bantu lancarkan peredaran darah pada tubuh serta tingkatkan sistem imun tubuh.

Ini adalah satu cara rawatan alternatif yg selamat utk ikhtiar sembuh secara alami selain pembedahan (cara moden) utk masalah ketumbuhan.

Cara ini juga boleh digunakan pada pesakit yg ada ketumbuhan di payudara. Bagi yg berada ditahap kronik & memerlukan rawatan juga pantauan dari pakar perubatan..terapi ini adalah tidak digalakkan.

Cara penggunaan minyak & bertungku:

 1. Ambil sedikit minyak Jatro-Phora dan sapukan pada sekitar tempat yg mengalami ketumbuhan

2. Bertungku pada sekitar tempat ketumbuhan selama beberapa kali

3. Jika tiada tungku, gunakan pek panas.

👉Pastikan suhu batu tungku atau pek panas tidak menyebabkan kulit melecur.

**Pesakit kanser payudara tahap kronik dinasihatkan mendapat konsultasi doktor kerana terapi ini tidak digalakkan.

Harga RM110
Pos ke semenanjung rm8
Nak order? Tekan icon whatsapp di tepi kanan ni







No comments:

Post a Comment

Kenapa jadi ahli jrm?

 . 🧕🏻Anda pengguna setia produk JRM tetapi belum mendaftar sebagai AHLI JRM? . 🧕🏻 Anda baru nak mencuba produk JRM, tetapi tak tahu nak ...