Dec 8, 2019

Spray Rose Spring Water



ROSE SPRING WATER

"Pati minyak ros sangat mahal digunakan sebagai anti stress dan sesuai untuk orang depresi atau mengurangkan virus canser. 

Orang ada kanser kena tenang tak boleh stress sebab tu walau sekadar memcium dan digosok pada nadi ia bagus sebagai perawatan sakit yg susah dirawat .

Itu kesan aromaterapi dari bunga ros..!!.Kandungan zat di dalam bunga mawar juga mampu melancarkn sistem pencernaan dalam badan..melancarkn kitaran haid yg tak teratur...dan menghilangkan bau mulut yg tidak menyenangkan.


Dari segi kecantikan pula air mawar juga berfungsi sebagai khasiat yg sangat bagus untuk mengawal pH pada kulit wajah...dapat menghilangkan jerawat.. dan menyegarkn wajah...kerana air ini berkemampuan dalam mengurangkn minyak pada wajah..

Bonda juga mengamalkan semburan air mawar dan campuran air mata air pada wajah..!!


Untuk tujuan kecantikan dan kesihatan kulit..yang saya buat dirumah hutan ini..

Air mata air sangat bagus untuk kesihatan samada minum atau pada kulit..Saya tau kebaikannnya sebab saya dah rasa..Bersungguh2 saya bina life saya apa saya buat untuk diri saya semuanya dari dalam.. Rose spring water akan saya pasarkan nanti..Jika Allah izinkan" -Bonda Rozita

READY STOCK RM38 






No comments:

Post a Comment

Kenapa jadi ahli jrm?

 . 🧕🏻Anda pengguna setia produk JRM tetapi belum mendaftar sebagai AHLI JRM? . 🧕🏻 Anda baru nak mencuba produk JRM, tetapi tak tahu nak ...