Dec 6, 2019

JATRO PHORA


🍁🍁🍁JATRO PHORA🍁🍁🍁

🍯Minyak Pati Herba Asia Dan Campuran Minyak-Minyak Dari Tanah Arab. Rawatan Luaran Untuk Membantu Mengecutkan Ketumbuhan, Masalah Kulit Dan Luka


🍯Manfaat dari pati Minyak Herba Jatro Phora untuk kesihatan, dihasilkan daripada campuran pelbagai jenis herba dan minyak dari Asia dan Tanah Arab sebagai rawatan sapuan luaran untuk membantu:

🍯Merawat masalah ketumbuhan atau tumor (fibroid, cyst, payudara) dengan kaedah thermotherapy (terapi haba).


🍯Membantu merawat masalah kulit (kurap, kudis buta, ekzema). Sesuai untuk penyembuhan luka selepas bersalin, luka kemalangan dan luka akibat terkena minyak atau air panas.



Cara Penggunaan
Bagi individu yang ada ketumbuhan:
Ambil sedikit pati minyak Jatro Phora, letak pada tapak tangan, sapukan minyak pada kawasan ketumbuhan, kemudian bertungku pada sekitar kawasan ketumbuhan. Jika tiada tungku, boleh gunakan pek panas.



Bagi individu yang ada masalah kulit dan luka:
Sapukan sedikit demi sedikit minyak ini pada kawasan kulit yang bermasalah atau kawasan luka. Amalkan penggunaan minyak ini secara kerap dan konsisten untuk kesan yang lebih baik.



FLORAL AROMATERAPI

No comments:

Post a Comment

Kenapa jadi ahli jrm?

 . πŸ§•πŸ»Anda pengguna setia produk JRM tetapi belum mendaftar sebagai AHLI JRM? . πŸ§•πŸ» Anda baru nak mencuba produk JRM, tetapi tak tahu nak ...